Huidige basis CC lvl9 Hybrid - Tips altijd welkom!

Stel hier je vragen / vraag hier advies over het opbouwen van je basis!

VOOR JE HIER HULP VRAAGT LEES EERST DE TIPS IN HET ANDERE FORUM!
Plaats reactie
Gast

Huidige basis CC lvl9 Hybrid - Tips altijd welkom!

Bericht door Gast » 20-01-2014 20:45

Dag allemaal!
Op dit moment ziet mijn basis er als volgt uit:

Afbeelding

Sterke punten:
+ CC is goed verdedigd met area dmg (mortars, flame towers)
+ Raiders moeten keuze maken voor resources, en kunnen dus max 1 grondstof jatten (rechtsonderin bevat nooit grondstoffen)
+ Tot nu toe nooit 100% verloren.

Min punten:
- 1 resource is altijd wel te bereiken voor aanvaller die focust
- elk kwadrant is op zichzelf vrij zwak, pas wanneer vijand naar het midden komt barst het vuurwerk los.

Los van de mijnen/rally points eromheen (die staan hier niet op de juiste plek), zijn er tips over de inrichting?


Toekomstige versies op mijn basis zal ik tevens in dit topic posten.[/img]

Gast

Bericht door Gast » 21-01-2014 00:53

Waar heb je die creator vandaan? Dacht dat die er alleen voor clash of clans was? Is wel verdomde handig!

Gast

Bericht door Gast » 21-01-2014 10:33

Maz, zie mijn post bij basis ontwerpen. Daar staat de link naar de nieuwe Jungle Heat designer.

Generaal Vin
Generaal
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-01-2014 00:46

Bericht door Generaal Vin » 21-01-2014 16:51

Naar mijn idee blijf je een makkelijk doelwit voor raids. ook zijn je mortars erg makkelijk te bereiken en te slopen. ik zou uit deze basis iig altijd een 75% om hogere victorie weten te halen.

Ook vraag ik me af wrm je je jericho's de buitenste plek van de steeds 4 plekken geeft.

Ook klopt het soort muren niet met wat je in werkelijkheid hebt waardoor het beoordelen vanaf het plaatje tog lastiger word net als dat je de gebouwen eromheen nog niet hebt geplaatst.

Persoonlijk vind ik je huidige opstelling vele malen sterker als degene die je hier hebt uitgewerkt.

Gast

Bericht door Gast » 21-01-2014 21:12

Misha schreef: Persoonlijk vind ik je huidige opstelling vele malen sterker als degene die je hier hebt uitgewerkt.
Euh Misha, de basis is identiek aan mijn huidige basis, alleen zijn de gebouwen eromheen anders geplaatst.

Reactie op je vragen:
- Ik heb niet kunnen vinden hoe je het level van je gebouwen kan tonen via de builder. Het geeft puur de plaatsing aan van je gebouwen en muren
- Jericho's staan aan de buitenkant, omdat op onze ratings (1400-2300) luchtaanvallen een uitzondering zijn. Als we een patch krijgen en luchtaanvallen weer populair zijn zullen die uiteraard naar binnen worden geplaatst.
- Opzet van mijn basis is dat op dit moment bijna iedereen van 1 kant aanvalt. Dus de kant waarop ze aanvallen krijgt zoveel troepen te verwerken dat die kant toch sneuvelt. De andere Mortars zijn vervolgens zeer goed beschermd, ook van pyro's die rondjes rondom lopen.

Plaats reactie